Film XI

Nr. 11

Nr. 11

Yeah there are a few rolls of film that just don’t wish to be done with.

But I kept myself busy with having some fun the last few days.

Well not exactly as I schedule this on Monday and talk about my weekend.

In any case I still have a few images that are old but unknown because some of them haven’t even been published on DeviantArt.

– – –

My Portrait Project is still on track but I enjoyed a short break after that one very busy week I got. The results speak for themselves and I am very happy that I found the courage to do this.

Looking forward to photograph some other models and a few friends in the near future.

Ja es gibt ein paar Filmrollen die einfach nicht gefüllt und abgeschlossen werden wollen.

Aber ich habe mich in den letzten Tagen damit beschäftigt ein bisschen Spaß zu haben.

Also, nicht genau Wörtlich, da ich das am Montag schreibe und plane

und über mein Wochenende rede.

Auf jeden Fall habe ich noch ein paar Bilder, die alt aber unbekannt sind weil einige von ihnen noch nicht einmal auf DeviantArt veröffentlicht wurden.

– – –

Mein Porträt-Projekt ist immer noch auf dem richtigen Weg, aber ich genoss eine kurze Pause nach dieser einen sehr anstrengenden Woche. Die Ergebnisse sprechen für sich und ich bin sehr glücklich, dass ich den Mut gefunden habe das zu tun.

Freuen mich darauf einige andere Modelle und ein paar Freunde in der nahen Zukunft zu Fotografieren.

just a matter of time

31770001

31770003

31770014

31770035

31770015

31770034

Advertisements

One thought on “Film XI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s