“FHNW a little series”

“FHNW eine kleine Serie”

A few years ago I was following the deconstruction of an old building and slow construction of a new school.

This year the doors finally opened and I was reminded of the years in between and different stages.

As I always enjoy pictures within pictures suddenly I thought the new glass and steel building would make a good frame.

– – –

Camera:  Canon EOS-3   & Mamiya 

Lens: Canon 50mm EF 1:1.8 II
Black and White Ilford XP2 Super

– – –

As always you will find more images on DeviantArt

Seit ein paar Jahren verfolge ich die Dekonstruktion eines alten Gebäudes und langsamen Aufbau einer neuen Schule.

Dieses Jahr werden die Türen endlich geöffnet und ich wurde an die Jahre dazwischen und die verschiedenen Stadien erinnert.

Da ich immer Bilder im Bild genieße, dachte ich der neue Glas-und Stahlbau würde einen guten Rahmen ergeben.

– – –

Kamera: Canon EOS-3 & Mamiya 

Objektiv: Canon 50mm EF 1:1.8 II
Black and White Ilford XP2 Super
– – –

Wie immer findet ihr mehr Bilder auf DeviantArt

FHNW a little series