Life Update – Lebens Aktualisierung

real life, love, work & art”

“Leben, Liebe, Arbeit & Kunst”

Work

Is working out fine. Even the change in management went over very well.

Sometimes I do have good days, sometimes bad ones…

Today was a bad one, at least the last half hour.

– – –

Travel

This new title surprises myself. Yes I have some plans going on.

A little city trip to get to a concert: Germany (Dortmund).

And a longer stay is planned in Britain (up to 15 days all over the place)

We will see how the money holds out 😉 I am saving up a bit.

– – –

Love

as it is and probably will remain for a while

Single and quite happy, sometimes though I miss something.

Since I don’t know what exactly it is… I let it be at the moment.

– – –

Art

Err… after seeing that all the rest works very well it is not surprising that one thing has to suffer. This would be my art, be it writing or photographing. I hope my little excursions and the free days that are coming up will help in getting me back on track.

– – –

Arbeiten

Arbeitet klappt gut. Auch der Wechsel in der Geschäftsführung ging sehr gut über die Bühne. Manchmal habe ich gute Tage, manchmal schlechte …

Heute war ein schlechter Tag, zumindest die letzte halbe Stunde.

– – –

Reisen

Dieser neue Titel Überraschungen mich. Ja, ich habe einige Pläne im Gange.

Eine kleine Städtereise um zu einem Konzert zu kommen: Deutschland (Dortmund).

Ein längerer Aufenthalt ist in Großbritannien geplant (bis zu 15 Tage an so vielen Orten wie möglich)

Wir werden sehen, wie weit das Geld reicht 😉 Ich spare ich ein bisschen.
– – –

Liebe

Wie es ist und  es wahrscheinlich für eine Weile bleiben wird.

Alleine und glücklich, manchmal vermisse ich etwas.

Da ich nicht weiß, was genau es ist … Lasse ich es bleiben im Moment.
– – –

Kunst

Err … nachdem der Rest sehr gut funktioniert ist es nicht verwunderlich, dass eine Sache zu leiden hat, das wäre meine Kunst, sei es schriftlich oder Fotografieren. Ich hoffe, meine kleine Ausflüge und die freien Tage, die kommen werden mich wieder auf die Strecke bringen.

– – –

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s