things in my web – Dinge in meinem Netz 2

“what has happened”

“was passiert ist “

OK I am finished with my triangular book, but I haven’t got all of the images of my phone, so more on this little crafts project later.

– – –

After my extreme photographic activity in the last few weeks of summer I took a welcome break from snapping images. Perfect with the onset of fall weather here. I actually enjoy the grey, for the moment at least.

– – –

I re-focused on my course load from my Laudius. This time part of my homework was a short story with the premise of a pair guests in a restaurant. Showing  and writing two perspectives of the same occurances .

One of the few times I wrote several short parts and tried to assemble them together.

You can find, read and correct it to your hearts content.

R for Restaurant, another letter in my Story-ABC used.

– – –

I updated my AWARD – PAGE and did a bit of Fall cleaning on my deviantart page.

– – –

OK, ich bin mit meinem dreieckige Buch fertig, aber ich habe nicht alle Bilder von meinem Handy bekommen, so mehr zu diesem kleinen Projekt später.

– – –

Nach meiner extremer fotografische Aktivität in den letzten Wochen des Sommers ist es eine willkommene Abwechslung von Schnappschüsse machen. Perfekt passend mit dem Beginn des Herbstwetters hier. Ich geniesse das Grau, für den Moment zumindest.

– – –

Ich hab mich auf meine Laudius Studien neu ausgerichtet. Dieses Mal war es Teil meiner Hausaufgaben eine kurze Geschichte mit der Prämisse eines Paar Gäste in einem Restaurant. Zwei verschiedene Perspektiven von den selben Ereignissen.

Eines der wenigen Male, in denen ich mehrere kurze Teile schrieb und versuchte, sie im nachhinein zusammenzustellen.

Ihr könnt es nach Herzenslust finden, lesen und korrigieren.

R für Restaurant, verwendet einen anderen Buchstaben in meinem Geschichten-ABC.

– – –

Ich aktualisierte meine Auszeichnungs Seite und haben ein bisschen Herbst Reinigung auf meine DeviantArt Seite.

– – –

open waters had us bound

open water a future found

an image of late of change of fate

let the history be the surface 

of this unstained hope

until other future found

– – –

offenen Gewässern haben uns gebunden

auf offenen Wasser eine Zukunft gefunden

ein Bild des späten Wandel des Schicksals

lassen die Geschichte die Oberfläche sein

diese ungefärbte Hoffnung

bis andere Zukunft gefunden

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s